Pyszne Kadry

Pyszne Kadry

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Sałatka z gruszką, serem i orzechami


Jestem wielkim zwolennikiem szybkich i prostych sałatek. Najczęściej mieszam ze sobą wszystko co akurat znajduje się w lodówce. Tym razem miałam ochotę na znane połączenie słodkiej gruszki z aromatycznym serem.

Składniki:
rukola 
pomidorki koktajlowe
gruszka
ser 
(może być pleśniowy, parmezan, kozi-jak kto lubi)
garść orzechów włoskich
łyżka miodu
oliwa z oliwek
pieprz

Umytą rukolę umieścić w miseczce, dodać pokrojone pomidorki koktajlowe, gruszkę pokrojoną na zgrabne kawałki, ser (jak dodałam Bursztyna -to ostatnio mój faworyt). Następnie orzechy lekko podprażyłam na łyżce miodu i jeszcze ciepłe dodałam do reszty składników. Całość polałam tegoroczną oliwą z oliwek i posypałam szczyptą pieprzu.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...